Towar zamówiony w sklepie internetowym dominova.com.pl dostarczany jest przez firmę kurierską DPD – paczki oraz GEIS – palety, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy kurierów poszczególnych firm. Przesyłka dostarczana jest w dni robocze w ciągu 24-48 h, od momentu przekazania firmie kurierskiej. Rodzaj opakowania uzależniony jest od ilości i wagi oraz gabarytów zamówionych elementów. W zależności od rodzaju zamówionego asortymentu może zaistnieć wymóg wysłania towaru na palecie, o czym Klient zostanie powiadomiony po złożeniu zamówienia.
Aby poznać koszt produktu, który jest dostępny w sklepie należy dodać go do koszyka i wprowadzić porządaną ilość tego produktu. System automatycznie wyliczy taki koszt. Jeśli chcą Państwo poznać koszt transportu produktów na zamówienie należy skontaktować się z nami za pomocą maila lub telefonicznie.
Ważne!
Klient odbierający przesyłkę powinien sprawdzić stan przesyłki w obecności przewoźnika, a w razie stwierdzenia naruszenia stanu przesyłki, zażądać spisania protokołu ustalenia stanu przesyłki, który powinien zawierać w szczególności informacje dotyczące:
- pierwotnego stanu przesyłki i wartości przesyłki wynikającej z zapisów w dokumencie przewozowym;
- rodzaju naruszeń stanu przesyłki, opakowania transportowego lub środka transportowego;
- rozmiarów naruszenia, w tym ubytków ilości, masy lub objętości przesyłki;
- przypuszczalnego czasu i miejsca, w którym nastąpiło naruszenie stanu przesyłki;
- przypuszczalnych przyczyn naruszenia stanu przesyłki;
- innych okoliczności, w jakich nastąpiło naruszenie stanu przesyłki.
Podstawa prawna: ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego Na podstawie art. 79 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe (Dz. U. z 2000 r. Nr 50, poz. 601, z późn. zm)